Snake Pass: Patch behebt Fehler und bringt Neuerungen

Die Verbesserungen des 3D-Plattformers im Überblick.

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Veröffentlicht am 22. Juni 2017 von Gabriel Bogdan

Der Retro-3D-Plattformer Snake Pass wurde von Entwickler Sumo Digital mit einem neuen Patch versorgt, der einige Neuerungen in das Spiel integriert. Zusätzlich wurden auch einige Fehler behoben. In den originalen Patchnotes der Entwickler finden sich einige Details die PlayStation 4 Spieler erwarten können.

Bei Snake Pass handelt es sich um einen klassischen 3D-Plattformer, in dem sich die Spieler in der Rolle einer Schlange durch die Level schlängeln, rollen und klettern, um die immer herausfordernderen Welten voller Hindernissen und Fallen zu bewältigen.

Snake Pass Patch 1.2.0

PLAYSTATION 4 AUDIO: fixed an issue where PlayStation 4 audio was unintentionally compressed

TAIL GRAB: fixed a bug where Tail Grab was unreliable
TIME TRIAL: fixed a TT exploit where players could get a time of zero
TIME TRIAL: fixed an issue in Time Trial where some players could not complete the level
TIME TRIAL: fixed an issue in Time Trial that prevented the timer from not displaying correctly
LEVEL 11: fixed an issue where the ball would activate incorrectly for some players
QUETZALCOATL ACHIEVEMENT: fixed an issue with Quetzalcoatl not triggering correctly for some players. If players have previously reached the requirements, playing a level without dying again should trigger the achievement.
FLOOR IS MOLTEN ROCK ACHIEVEMENT: The Floor Is Molten Rock achievement now triggers correctly
CAMERA: fixed an issue where the camera did not move as fast as intended
LEVEL 9: fixed an issue where the camera would not move for some players making the level unplayable
TAIL GRAB: fixed an issue where Noodle would move faster than intended while Doodle was holding his tail
GAME ICONS: all platforms have updated game icons
GENERAL FIXES AND PERFORMANCE IMPROVEMENTS

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